Skip to main content

Gestió del Patrimoni de Titularitat municipal

Gestió d'immobles de titularitat municipal
Des de l’àrea d’habitatge de SAC, es gestionen els immobles del patrimoni municipal en règim de lloguer.
Es porten a terme funcions de caràcter jurídic/administratiu i comercial (informació interessats, altes i baixes, finalització contractes, interlocució administrador de finques); de conservació i manteniment i de caire administratiu comptable (dipòsit i devolució de fiances, gestió de rebuts i control d’impagats, actualització de lloguers...) dels immobles propietat de l’Ajuntament.

Manteniment i conservació del Patrimoni municipal
Dins del manteniment i conservació dels immobles de titularitat municipal, s’han portat a terme, a més del control i seguiment ordinari, el manteniment preventiu dels elements de protecció contra incendis, el manteniment del sistema de sanejament i neteja de les zones comunes, així com diferents treballs d’adequació i la reparació en el conjunt dels immobles.

Adquisició d’habitatges mitjançant l’exercici dret tanteig i retracte
Des de l’Oficina Local, s’han formalitzat els contractes de lloguer social amb les famílies usuàries, prèviament avaluades pels serveis socials municipals i s’han realitzat les assessories energètiques per gestionar les bonificacions amb les companyies subministradores.