Gestió del Patrimoni de Titularitat municipal
Gestió d'immobles de titularitat municipal
Des de l’àrea d’habitatge de SAC, es gestionen els immobles del patrimoni municipal en règim de lloguer.
Es porten a terme funcions de caràcter jurídic/administratiu i comercial (informació interessats, altes i baixes, finalització contractes, interlocució administrador de finques); de conservació i manteniment i de caire administratiu comptable (dipòsit i devolució de fiances, gestió de rebuts i control d’impagats, actualització de lloguers...) dels immobles propietat de l’Ajuntament.
Manteniment i conservació del Patrimoni municipal
Dins del manteniment i conservació dels immobles de titularitat municipal, s’han portat a terme, a més del control i seguiment ordinari, el manteniment preventiu dels elements de protecció contra incendis, el manteniment del sistema de sanejament i neteja de les zones comunes, així com diferents treballs d’adequació i la reparació en el conjunt dels immobles.
Adquisició d’habitatges mitjançant l’exercici dret tanteig i retracte
Des de l’Oficina Local, s’han formalitzat els contractes de lloguer social amb les famílies usuàries, prèviament avaluades pels serveis socials municipals i s’han realitzat les assessories energètiques per gestionar les bonificacions amb les companyies subministradores.